Nejlepší novinkou ve finančních produktech na českém trhu je Allianz AUTO s cenou podle ujetých kilometrů. Vyplývá to z výsledků soutěže Zlatá koruna. Vítězové byli vyhlášeni na včerejším galavečeru v pražském TOP hotelu. Allianz si celkově odnesla pět medailových pozic.
V kategorii Novinka roku, kde bylo přihlášeno 26 produktů, například získala i bronz za nové životní pojištění Allianz ŽIVOT. Více než třísetčlenná odborná porota celkově posuzovala 182 produktů od 72 společností, zařazených do devatenácti kategorií.
Sazby v Allianz AUTO vycházejí z poznání, že čím kratší dobu trávíte na silnicích, tím menšímu riziku se vystavujete. A tři čtvrtiny českých řidičů nenajezdí ročně více než 15 tisíc kilometrů. Allianz proto přišla s revolucí v autopojištění, jehož sazby od loňského října novým klientům počítá podle ujetých kilometrů. Považuje to za férový přístup k motoristům. Nemontuje jim přitom do vozů žádné telematické jednotky, takže jim odpadají obavy z neustálého sledování. A ti, kteří nejezdí tak často, mají pojištění o poznání levnější.
Životní pojištění Allianz ŽIVOT je určené těm, kteří neradi pročítají stohy nezáživných textů, nekouří, nemají nadváhu, a kdyby už se jim něco stalo, tak chtějí mít jistotu, že dostanou nejvíce peněz na trhu. Zatímco kuřák s nadváhou zaplatí např. 808 korun měsíčně, nekuřáka s ideálním BMI (Body Mass Indexem) vyjde pojištění pouze na 596 korun.
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos proběhl již její 15. ročník.