Equa bank hospodařila v 1. čtvrtletí 2017 s čistým ziskem ve výši 45 miliónů korun, což je dvakrát více než ve stejném období loňského roku. Za výrazným meziročním nárůstem stojí pokračující zájem klientů o produkty a služby banky, nově především o pojištění a prémiové zlaté karty nebo o úvěry s podporou Evropského investičního fondu.
„Pozitivní trend v našem hospodaření je trvale tažen prodejem našich klíčových produktů, tedy osobních půjček, běžných účtů a firemních úvěrů. Významně se také na výsledcích začíná projevovat zájem klientů o pojištění a prémiové zlaté karty, které se rozsahem doprovodných služeb a atraktivní cenou řadí k těm nejvýhodnějším na trhu. V oblasti firemního bankovnictví přispívají k ziskovému hospodaření úvěry s podporou Evropského investičního fondu, které jsme začali nabízet v loňském roce,“ komentoval výsledky Petr Řehák, generální ředitel a předseda představenstva Equa bank.
Ke konci 1. čtvrtletí 2017 přesáhla bilanční suma Equa bank 44 miliard korun, vklady klientů vzrostly meziročně o 10 % a úvěry klientům o 15 %. Provozní výnosy banky vzrostly meziročně o 29 %. Počet klientů Equa bank se meziročně zvýšil o 35 % a ke konci 1. čtvrtletí 2017 měla banka 266 000 klientů, z nichž více než 70 % aktivně využívá širokou nabídku produktů a služeb Equa bank. Ke konci 1. čtvrtletí měla Equa bank 59 obchodních míst.