Na začátek května připravila pojišťovna Kooperativa výrazně vylepšené majetkové pojištění občanů. „Kromě navýšení většiny limitů plnění jsme řadou inovací podstatně posílili kvalitu pojistné ochrany a dále jsme například rozšířili asistenční služby o novou cykloasistenci,“ upozorňuje na nejdůležitější novinky Tomáš Reitermann, vedoucí Odboru pojištění občanů v Kooperativě.
Unikátní nabídkou je právě nová cykloasistence, kterou zdarma získají noví i stávající klienti Kooperativy, kteří mají svůj majetek pojištěný ve variantě KOMFORT. A jak to funguje? V případě nefunkčnosti jízdního kola nebo nehody zavoláte asistenci, drobnější závady technik opraví na místě, s náročnější opravou vás odveze do servisu, domů nebo do jiného vámi určeného místa až do vzdálenosti 50 km. A cykloasistence vám pomůže třeba i v případě lehčího úrazu. Asistenční služba je zajištěna i v zahraničí, a to do vzdálenosti 30 km od českých hranic. Limit plnění pro jeden asistenční zásah je 10 000 Kč, v případě nezletilé osoby dokonce 15 000 Kč. Vylepšení se dočkaly také majetkové asistenční služby, do kterých Kooperativa zahrnula nové řemeslné práce a rovněž zvýšila poskytované limity plnění.
K dalším novinkám patří podpora zabezpečení domácnosti a nemovitosti chytrými senzory − pohybovými, vodními či třeba kouřovými (jde o tzv. IoT produkty). „Toto moderní zabezpečení bereme jako prvek prevence před vznikem rozsáhlejších škod. Proto v případě, kdy pojištěné věci byly v době vzniku škody prokazatelně chráněny IoT produktem a škoda vznikla působením střeženého rizika, nebudeme při stanovení pojistného plnění nikdy uplatňovat spoluúčast,“ vysvětluje Tomáš Reitermann.
U pojištění nemovitostí ve variantě KOMFORT klienti nově získají automatickou ochranu i proti škodám způsobeným zhotovitelem při stavebně-montážních pracích. A pojištění domácnosti nově chrání i stavební součásti vně bytu, jako jsou například žaluzie, markýzy, pergoly, klimatizace nebo tepelná čerpadla. Významně bylo rozšířeno i pojištění odpovědnosti z vlastnictví či držby nemovitostí, které se nově týká všech nemovitostí, které pojištěný či členové jeho domácnosti vlastní či spoluvlastní. Zároveň Kooperativa ve všech druzích pojištění zredukovala počet dotazů na klienta a tím ještě více usnadnila a zrychlila sjednání pojištění.
Zdroj: Kooperativa