UNIQA pojišťovna přichází s novým doplňkovým produktem k pojištění aut – úrazovou asistencí pro motoristy, kteří se zranili v souvislosti s nehodou anebo užíváním vozidla. Připojištění s asistencí je v nabídce od října a doplní paletu všestranných krytí jak k povinnému ručení, tak i havarijnímu pojištění. Poúrazová asistence je dostupná 24 hodin denně a není omezena věkem pojištěného.
Připojištění s touto speciální asistencí lze uzavřít buď pro řidiče auta, anebo pro celou posádku. Je určena pro kategorie osobních, užitkových a terénních vozidel. Zajišťuje komplexní servis pro osoby s handicapem po autonehodě, které nejsou schopné během léčby úrazu vykonávat běžné činnosti. Lze ho nárokovat 24 hodin denně až do celkového
limitu 10.000 korun pro každou pojištěnou osobu s omezenou pohyblivostí v důsledku úrazu v autě. Telefonické konzultace a informace lze čerpat neomezeně.
Cena úrazového připojištění včetně nové úrazové asistence pro motoristy je 300 korun v případě pojištění řidiče vozu a 130 korun za každé sedadlo v autě (pojištění celé posádky). U prémiových produktů havarijního pojištění UNIQA s nejširším krytím je cena připojištění s asistencí poloviční.
Co kryje úrazová asistence pro motoristy UNIQA?
- Telefonické zdravotní informace a konzultace (alergie, životospráva, dermatologie, léky, prevence, konkrétní zdravotní problém apod.).
- Doprava z a do zdravotnického zařízení (do a z bydliště pojištěné osoby; sanitka nebo taxi).
- Dovoz léků, nákup potravin a hygienických potřeb. Dovoz jednoho teplého nebo zmrazeného jídla denně do bydliště pojištěného.
- Běžný úklid domácnosti (luxování, vytření, umytí nádobí, praní, žehlení apod.)
- Asistence – pomoc při osobní hygieně, s přípravou jídla apod.
- Opatrování dětí a seniorů ve společné domácnosti (dohled a pomoc s běžnými denními úkony).
- Zajištění pobytu a doprava psa nebo kočky do nejbližšího útulku nebo zvířecího hotelu na nezbytnou dobu.
Služba je dostupná nepřetržitě na telefonu 272 10 10 20.